2019. szeptember 10., kedd

Ha a dúlám dúlája lettem, akkor az én dúlám kicsoda?! ;)

Ha a dúlám dúlája lettem, akkor az én dúlám kicsoda?! 
Az egész úgy kezdődött, hogy 4 évvel ezelőtt, Ádám napján felkértem dúlatársaimat, Natit és Juditot, hogy legyenek a dúláim harmadik kisfiam, Ádi születésénél. Megalakult Dúlatriumvirátusunk. Azóta szültem velük még egy babát, és gondolhatjátok mekkora öröm volt, mikor nemrégiben megtudtuk, hogy Triumvirátusunk újabb szintre emelkedik, Natival ezúttal Judit dúlái lehetünk! A negyedik évfordulónkra sütöttem egy tortát, és mivel Nati még nem tudta dúlagyermekünk, vagyis Judit kisbabájának a nemét, belerejtettem a választ a torta krémjének színébe. Volt nagy sikítozás, mikor kibuggyant a rózsaszín krém, és ezáltal kiderült, hogy összesen hét fiúgyermekünk és egy fiúunokánk után dúlakislányunk fog születni! Én megígértem, hogy azonnal kilövetem a fülét a szülőszobán, csillamtetkóval írom fel a nevét a csuklójára, és ha lesz haja, azt is befonom! Várunk nagyon kicsi tündérke!
Zsófi
2019.09.09.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése